zh

Introduzione, Specificazioni, Prucessu d'Installazione, Cause di Corrusione di Anchor Bolts

25-07-2022 /Esposizione

Vite di ancora

I bulloni d'ancora sò viti di viti usati per appiccicà l'equipaggiu, etc., nantu à fundazioni di cimentu.Hè generalmente utilizatu in infrastrutture cum'è ferrovie, autostrade, imprese di energia elettrica, fabbriche, miniere, ponti, gru a torre, strutture d'acciaio di grandi dimensioni è grandi edifici.Hà una forte stabilità.

Specificazione

I bulloni d'ancora generalmente utilizanu Q235 è Q345, chì sò tondi.Sembra chì ùn aghju micca vistu l'usu di filamenti, ma se a forza l'esige, ùn hè micca una mala idea.Rebar (Q345) hè forte, è u filu di a noce ùn hè micca cusì faciule per esse tondu.Per i bulloni d'ancora tondi leggeri, a prufundità di sepultura hè generalmente 25 volte u so diametru, è dopu hè fattu un ganciu di 90 gradi cù una lunghezza di circa 120 mm.Se u diametru di u bolt hè grande (cum'è 45 mm) è a prufundità intarrata hè troppu prufonda, una piastra quadrata pò esse saldata à a fine di u bolt, vale à dì, una grande testa pò esse fatta (ma ci sò certi esigenze).A prufundità di sepultura è u ganciu sò tutti per assicurà a friczione trà u bullone è a fundazione, per ùn fà micca chì u bullone sia tiratu fora è dannatu.Per quessa, a capacità di trazione di l'ancora hè a capacità di trazione di l'azzaru tondu stessu, è a dimensione hè uguale à l'area di a sezione trasversale multiplicata da u valore di designu di a forza di trazione (140MPa), chì hè a capacità di trazione ammissibile. à u mumentu di u disignu.A capacità di tensile finale hè di multiplicà a so sezione trasversale (chì deve esse l'area efficace à u filu) da a forza di tensione di l'azzaru (a forza di tensione Q235 hè 235MPa).Siccomu u valore di u disignu hè in u latu sicuru, a forza di trazione à u mumentu di u disignu hè menu di a forza di tensione finale.

Prucessu di stallazione

A stallazione di bulloni di ancora hè generalmente divisa in 4 prucessi.

1. A verticalità di l'ancora
L'ancora deve esse stallate verticalmente senza inclinazione.

2. Posa di bulloni di ancora
Durante a stallazione di l'ancora, u grouting secundariu di l'ancora morta hè spessu scontru, vale à dì, quandu u fundamentu hè versatu, i buchi riservati per l'ancora sò riservati in anticipu nantu à a fundazione, è l'ancora sò messi. quandu l'equipaggiu hè stallatu.bolts, è poi versà l'ancora à a morte cù u mortar di cimentu o di cimentu.

3. Anchor bolt installazione - stringhje

4. Fate i registri di custruzzione per a stallazione di bulloni di ancora currispundenti

Duranti u prucessu di stallazione di i bulloni di l'ancora, i registri di custruzzione currispundenti deve esse fatti in detail, è u tipu è e specificazioni di i bulloni di l'ancora deve esse veramente riflessu, in modu di furnisce infurmazioni tecniche efficaci per u mantenimentu è a sostituzione futura.

In generale, e parti pre-incrustate cù una precisione di stallazione più altu deve esse fatte in cage di terra (i platti d'acciaio pre-incrustati chì sò stati perforati per i fori di u bolt deve esse purtatu prima, è i noci sò stallati per pressu. e parti pre-incrustate deve esse ligata à u furmagliu è fissu.U grandezza di stallazione di i bulloni di pede pò esse guarantisci.Se vulete salvà materiali, pudete puru aduprà bars d'acciaio à saldari è riparà li.Dopu la saldatura hè finita. avete bisognu di verificà e dimensioni geomètrica. À questu puntu, a stallazione di u bolt di pede hè veramente finita.

Standard

I paesi anu diverse specificazioni è standard, cum'è standard britannicu, legale, tedesco, australianu è standard americanu.

Cause di corrosione

(1) U mutivu di u mediu.Ancu s'è certi bulloni di l'ancora ùn sò micca in cuntattu direttu cù u mediu, per varii motivi, u mediu corrosivu hè prubabile di esse trasmessi à i bulloni di l'ancora, pruvucannu chì i bulloni d'ancora corrode.
(2) Ragioni ambientali.I bulloni d'acciaio di carbone corroderanu in ambienti umidi.
(3) U mutivu di u materiale bolt.In u disignu, ancu s'è i bulloni di l'ancora sò scelti sicondu i rigulamenti, spessu cunzidenu solu a forza di i bulloni è ùn anu micca cunsideratu chì in cundizioni speciali, i bulloni di l'ancora saranu corroditi durante l'usu, cusì materiali resistenti à a corrosione cum'è l'inox. l'azzaru ùn hè micca usatu.


TORNA A NEWS & EVENTI

News & Eventi

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.